Henny & John on the road......

4 September Los Angeles

Vorige verslag was ik gebleven in Charlotte op het vliegveld wachtende op onze vlucht naar Los Angeles.

Om 16.30 vertrokken we en om 18.00 kwamen we aan in LA, dit omdat er 3 uur tijdsverschil zit tussen Charlotte en LA.

Op LAX, de vluchthaven van Los Angeles, ging alles zeer vlot, geen douane controle meer, omdat we een binnenlandse vlucht hadden nu, en toen we buiten kwamen waar de shuttlebusjes van de autoverhuurmaatschappijen de mensen kwamen ophalen, kwam er meteen een busje van onze verhuurmaatschappij aan en dus meteen ingestapt.

Omdat ik lid ben van Dollar-rent-a-car, kon ik meteen doorlopen naar de auto's, daar een leuk praatje gemaakt en gelachen met de vrouwelijke greeter, natuurlijk om een leuke upgrade gevraagd....en ook gekregen, we hadden een midsize SUV geboekt en rijden nu in een 7-persoons Dodge Grand Caravan, met automatische achterklep, automatische schuifdeuren, achteruitrij camera, sirius-radio en slechts 3700 miles op de teller.

Meteen doorgereden naar het hotel, welke op slechts 5 minuten rijden lag, na het inchecken meteen nog even gaan relaxen in het zwembad en in de hot-tub, Genieten met een grote G...

Na ruim 24 uur wakker te zijn geweest hebben we toch slechts geslapen van 22.00 tot 2.30...daarna nog wat korte slaapjes gedaan en om 7.30 naar het ontbijt gegaan. Vervolgens wilde we naar het nieuwe stadion van de LA Rams gaan kijken, dit lag op 5 km van ons hotel, maar daar waren ze nog druk aan het bouwen en we mochten niet de bouwplaats op helaas.

Volgende stop was een fotoplek heel dicht bij het Hollywood-sign, halverwege was de weg afgezet met pilonnen, echter wist ik dat dat in juni ook al was en toen ook doorgereden en nu dus ook, we konden er ook nu weer gewoon komen.

Na een paar foto's richting de Santa Monica pier, mooie parkeerplek in de schaduw gevonden en een keer de pier op en af gelopen. Het was inmiddels al behoorlijk warm aan het worden en de hitte kwam van de houten vloer van de pier omhoog.

Stukje verder ligt Venice Beach en daar via de bekende canals naar het strand gelopen, even staan kijken bij het paddle tennis en iets langer bij de skaters in het Venice Skate Park.

Daarna gingen we naar het Dodgers Stadium, maar helaas was dit gehaal afgesloten en kwamen we zelfs niet in de buurt om een foto te maken. Wel reden we vlak langs downtown LA.

Toen richting ons hotel in Palm Desert, veel langzaamrijdend verkeer gehad onderweg in LA. In Cabazon even een korte stop gemaakt in het Outlet aldaar en ongelooflijk maar waar...ik heb niks gekocht en John wel....een polo-shirt bij Gap....gaan we dan toch een koffer moeten bijboeken haha.

In Palm Springs naar de Walmart geweest en een koelbox gekocht zodat we de rest van de trip lekker koud drinken hebben in de auto.

In korte tijd was het ineens pikkedonker en na het inchecken in ons hotel in Palm Desert, zijn we ons meteen gaan omkleden en hebben we nog vrij lang in het zwembad en hot-tub gelegen...Genieten met een grote G.....

Jan en Sylvi

Leuk boys...vuul plezeer samen..gr...

10-us

Sjoon !! Det wird ein sjieke vekansie, heel väöl plezeer .......

Remko

Heerlijk Geneet der saame van en Laot John veul zeen, dan kint der det aan os aug laote zeen Hen.

Karin

Sjiek!Inderdaad genieten met een zachte G.Ik neem aan dat de foto van John in zijn nieuwe polo nog online komt??

gerrie

Heel veel plezier en geniet ervan, Ik geniet van thuis uit van jullie vakantie en hoop dat ik veel terugzie wat ik afgelopen mei/juni 2019 zelf heb mogen zien

Bea

Wat een avontuur wordt het toch! Geniet ervan!!

Sylvia

Ik had liever een foto gehad met jullie 2 in de hot-tub.
?

Patrick