Henny & John on the road......

Las Vegas

Nadat we een beetje hadden uitgeslapen in de Bellagio, zijn we eerst bij een tankstation lekkere verse koffie gaan drinken met een broodje hotdog. Volgende hotel was Paris, tegenover de Bellagio, omdat ik hier “diamond member” ben, konden we via een speciale balie inchecken en hoefde we niet in de lange rij aan te sluiten waar de “normale” mensen stonden haha. Tsja, je bent Cox…of je bent het niet….

We kregen een mooie kamer met Eiffel-tower en Bellagio-fonteinen view, tevens keken we beneden on op het zwembad van het hotel, welke zich onder de Eiffeltoren bevind. Hier zijn we dan ook maar meteen gaan zwemmen, heerlijk om pal onder de Eiffeltoren te zwemmen, heel bijzondere ervaring. Ook veel tijd doorgebracht in de hot-tub natuurlijk.

Eten hebben we gedaan bij In-N-Out-burger op de Link-promenade, erg mooi aangelegde promenade, met veel terrasjes en gezellige sfeer…alhoewel, John werd wel nog even in de boeien geslagen, maar na wat “onderhandelen” werd hij weer in vrijheid gesteld.

Om 21.10 kwamen ze ons ophalen bij het hotel voor de helikoptervlucht over de Strip, ook dit hadden we weer gratis via MyVegas.

De helikoptervlucht was weer supergaaf, ondanks de flinke wind/storm die er stond. Zo ver je kunt kijken zie je lampjes en dan pas zie je hoe groot Las Vegas is buiten de grootsheid van de hotels op de Strip. Nadat we weer waren afgezet bij ons hotel, hebben we nog even een gokje gewaagd, maar helaas….

De volgende morgen naar ons volgende hotel, de Wynn, tenminste dat dacht ik (Henny) ……bij het inchecken zei de receptioniste me: “Sir, you have a reservation for Thursday, thats in 2 days”….oeps, verkeerde volgorde van hotels genomen, is me nog nooit gebeurd haha…..Dus richting The Signature, waar we 2 nachten hadden, weer gratis via MyVegas. Na het inchecken meteen naar het zwembad gegaan van het MGM hotel, waar The Signature bijhoort, megagroot zwembad(en) en natuurlijk ook weer een heerlijk hot-tub.

Als avondeten hadden we (gratis via MyVegas) een buffet in het MGM, bij de balie van Mlife meteen een player-card laten aanmaken voor John, bovendien kon hij ook nog de $50 gratis speeltegoed gebruiken, terwijl dat eigenlijk niet is toegestaan als je geen betaalde overnachtingen hebt, maar was een leuke meevaller. Het buffet was niet heel erg bijzonder, maar we hadden toch onze buikjes vol. Toen nog het casino in en de $50 speeltegoed gaan gebruiken….nog sterker we hebben er $ 200 van kunnen maken….lekkerrrr. Slapen gingen we pas om een uur of 03.00.

De volgende morgen hoefde we niet uit te checken en dus lekker uitgeslapen tot na 12.00. Na een rustige opstart, richting Outlet Centre, maar omdat het inmiddels al 13.00 was, maar gaan “ontbijten” bij Burger King. In het Outlet heb ik nieuwe Reebocks gescoord en John souvenirs voor Eugenie en de kids. Daarna naar de Pinball Hall of Fame, wauw, dit was erg leuk om te zien en te doen ! We hebben er best een tijdje doorgebracht en zelfs een flipperkast gespeeld die we vroeger ook vaker speelde. Er stonden zelfs speelautomaten van de jaren 40/50….zo leuk om te zien. En ze werkte ook nog allemaal, er was een grote ruimte waar defecte kasten gerepareerd werden.

Tegen 18.00 gingen we naar Harrah’s om daar (wederom gratis) een buffet te gaan nuttigen, we hadden $100 tegoed en het buffet kostte 2x$35, dus konden we het champagne arrangement erbij nemen. Eenmaal aan de tafel, stonden er 2 glazen champagne klaar….John had zijn glas zo leeg….komt de serveerster vragen of ie nog meer wil, ik zei voor de gein: “bring him a bottle”, ze antwoordde: “Ok” en 2 minuten later stond er een fles haha. Het eten was trouwens superlekker hier, voor mij werd, net als in afgelopen juni, weer een personal pizza gebakken zonder kaas, echt superservice. Toetjes en ijs waren ook superlekker.

Daarna oversteken naar The Mirage, waar we de Beatles LOVE-show van Cirque du Soleil hadden, alweer gratis via MyVegas. Wat een schitterende show blijft dit toch…..je weet niet waar je moet kijken, overal komen de artiesten aanvliegen en lopen….het podium veranderd bij elk liedje in een paar seconde, heerlijke muziek en leuke sfeer met het publiek, kortom genieten met een grote G !!

Na weer flink te hebben uitgeslapen tot 12.00, zijn we bij een 7-Eleven gaan ontbijten, beide een flinke beker koffie en beide een flinke hot-dog. Daarna nog even naar een in aanbouw zijnde stadion gereden, wordt een flink groot stadion! Toen naar de Wynn, nu wel de goede dag haha. We hadden hier een mooie kamer, met “Alexa” het hulpje die van alles voor je regelt op voice-commando. Na even te hebben gerelaxt, zijn we naar het zwembad geweest, heel erg mooi zwembad, met een fijne hot-tub.

Hier hebben we de hele middag doorgebracht en ’s avonds zijn we weer bij In-N-Out burger gaan eten en daarna het Venetian hotel binnen gaan bekijken, mooi om te zien hoe ze Venetie hebben nagebouwd.

Sandra

Wat een mooie hotels en dat allemaal via My Vegas. Hoe lang moet je daar voor spelen? Leuk om jullie te volgen, benieuwd naar de volgende dagen.

Angelien

Oh geweldig allemaal!