Henny & John on the road......

15 September Oakdale - San Fransisco

Vanmorgen rustig aan gedaan. We sliepen in een Holiday Inn Express en dus was het ontbijt inbegrepen. Zo lekker de dag beginnen met een goed ontbijt.

Toen naar San Fransisco, een rit van een kleine 2 uur. Onderweg in Oakland de snelweg af en ergens een tankstation gaan zoeken, we reden door een of andere gangsterwijk en hadden de grootste lol, alsof we elk moment in een of andere actiefilm terecht konden komen. Eenmaal de auto volgetankt, verder naar San Fransisco.

We reden de stad binnen via de Oakland Bay Bridge, waar we een kwartiertje in de file stonden, omdat er 16 rijbanen na de tolhuisjes bijeen moesten komen tot 4 rijbanen. Dit werd perfect geregeld dmv stoplichten die elke keer 1 auto door lieten en dan de volgende rijbaan weer eentje. Via deze weg kom je San Fransisco downtown meteen in en is heel mooi om te rijden.

We zijn vervolgens naar Lombard Street gereden, deze straat staat bekend als het meest bochtige straatje van de wereld, echter is het slechts een stukje bochtig, het telt hier 8 haarspeld bochten, we hebben die natuurlijk ook even gereden.

Toen naar de Golden Gate bridge gereden, om er een foto van te maken.

We kwamen uit bij een klein parkje waar een feest aan de gang was, zag er heel erg gezellig uit, gezinnen liggend op plaids, kinderen aan het spelen, eet- en drink kraampjes.

De bedoeling was om vervolgens naar het strand van Half Moon Bay te gaan, echter daar kwamen we niet echt dicht bij het strand, dus moesten we dezelfde, erg mooie en soms steile weg weer terug om naar ons hotel in Foster City te geraken.

Na het inchecken zijn we bij In-N-Out burger zo'n 8km verderop gaan eten en nog even de hot-tub in het hotel ingedoken om even te relaxen.

Morgen vliegen we om 18.15 plaatselijke tijd terug en zullen , na een tussenstop in Madrid, dinsdag rond 18.30 weer in Frankfurt. Hopelijk wordt er op schema gevlogen, zodat we niet te laat in Roermond gaan aankomen.

Bedankt voor het volgen en voor de reacties !!

Groetjes John & Henny

Marc

Zeer mooie locaties ??

10-us

Heren, bedank veur de sjoone foto's, filmkes en verhaole euver uch vekansie in de USA !!
grtz 10-us.