Henny & John on the road......

3 september Reisdag Frankfurt - Charlotte _ Los Angeles

Om 18.00 ging ik John ophalen, om vervolgens eerst onze magen te gaan vullen bij de kabab in Elmpt, daar kwamen we toch langs.

Vervolgens richting ons hotel vlakbij het vliegveld. De vertrektijd was om 09.20, dus leek het ons een beter idee om alvast dichtbij het vliegveld te zijn zo 's morgens vroeg. Tevens kan de auto hier de komende 2 weken gratis staan en worden we met de hotel-shuttle naar het vliegveld gebracht, ideaal dus.

De vlucht naar Charlotte verliep prima, service was goed aan boord, veel te eten en te drinken.

en ook door immigrations ging zeer vlot. Maar toen we in de vertrekhal aankwamen, zagen we al dat onze vlucht naar Los Angeles vertraagd was met 1.5 uur...Dan hadden we wel weer tijd om onze eerste burger naar binnen te werken van de Burger King. Nu zitten we bij de gate te wachten totdat onze vlucht naar Los Angeles gaat vertrekken.

Volgende bericht komt vanuit Los Angeles !