Henny & John on the road......

5 September Palm Desert - Williams

Vanmorgen waren we vroeg wakker en meteen richting ontbijtzaal gegaan. we hadden bij het inchecken een ontbijtbonnetje gekregen en nu wisten we waarom....in de zaal was een kok die een gerecht naar keuze klaarmaakte, echt superlekker !

Na het ontbijt de koffers en koelbox ingeladen, deze koelbox hadden we gisteravond gekocht bij de Walmart en blikjes frisdrank, zodat we onderweg in de auto altijd voorzien zijn van gekoelde drank.

Vandaag stond een lange reisdag op het programma, van Palm Desert naar Williams. Eerste stuk was zo'n 200 km over de snelweg, daarna door een woestijn gebied. Ineens werd het donker boven ons en jawel hoor ....regen.....welgeteld 5 druppels op de voorruit...als dat alle regen is die we gaan zien, dan valt het allemaal wel mee. Even later klaarde het alweer op en scheen het zonnetje weer volop.

In Prescott hebben we gegeten bij In-N-Out-burger, dit was de eerste keer voor John, en zeker niet de laatste keer, smaakte erg goed dus. Vanuit hier binnendoor over de 89a binnendoor via Sedona naar Williams, dit is een erg mooie bergroute met rode rotsen.

Rond 19.00 kwamen aan bij het hotel in Williams en na de spullen op de kamer te hebben gebracht, zijn we meteen naar het zwembad gegaan, dit keer een binnenbad. Het zwembad zelf was best frisjes, maar in de hot-tub was het weer prima vertoeven, heerlijk na zo'n lange auto-dag....echt genieten met een grote G.....

10-us

helemaol toppie !!!

Angelien

Geweldig, ben weer helemaal op de hoogte! Gr