Henny & John on the road......

Things to do and see....

Hieronder, op volgorde van onze route, een opsomming van dingen we we gaan zien en gaan ondernemen.

Of alles gaat lukken in het schema moeten we afwachten, maar de planning is om zoveel mogelijk van deze dingen te gaan zien/doen.

Na aankomst in LA, meteen met de shuttle-bus van de verhuurmaatschappij (Dollar-rent-a-car) de huurauto ophalen en vervolgens 2 blokken verder naar het 1e hotel, we landen om 17.35 en het zwembad/jacuzzi van het hotel is tot 20.00 open, dus we hopen nog even een duik/relax-momentje te kunnen pakken. Dan iets eten....In-N-Outburger zit om de hoek

Volgende dag LA beetje verkennen, naar een uitkijkpunt rijden vlakbij Hollywood-sign, door Beverly Hills, Santa Monica Pier, Venice Beach / canals, Dodger Stadium. Vervolgens de I10 op en richting Palm Desert, misschien onderweg in Cabazon nog even het Outlet bezoeken, maar dat is afhankelijk van de tijd.

De volgende dag krijgen we een lange, maar zeer mooie route voor de kiezen, we gaan van Palm Desert naar Williams, niet de kortste, maar de mooiste route, via oa Prescott en Sedona. 's Avonds nog lekker in de jacuzzi....

De volgende dag meteen richting Grand Canyon, veel uitzichtpunten bekijken en dan door naar Page, daar de Horseshoe Bend en Lake Powell aandoen, dan verder naar ons motel in Mt Carmel Jct, onderweg hopelijk nog de Toadstool Hoodoo's meepikken.

Vanuit Mt Carmel Jct door naar het volgende Nationale Park, Bryce....vlak voor Bryce een kleine stop bij Mossy cave/watervalletje. vanuit Bryce, via de snelste of mooiste route (afhankelijk van de tijd) naar Mesquite, onze overnachtingsplek.

Vanuit Mesquite naar Valley of Fire SP en dan richting...Las Vegas !! Hier hebben we dus in totaal 5 nachten, lijkt veel, maar zal weer te weinig zijn

In Las Vegas zijn een paar dingen vastgelegd: Helicoptervlucht over de Strip......show LOVE van Cirque du Soleil.....buffet eten bij MGM Grand.....buffet eten bij Harrah's......$100 drinkgeld in pianobar in NYNY opdrinken.....by-the-way......deze allemaal gratis

Verder gaan we : een avond naar Freemont Street......misschien naar een shooting-range......Outlet.......de Strip verkennen.....aan het zwembad relaxen......Pinball Hall of Fame........gokken......ach "What happens in Vegas........."

Na Las Vegas via Death Valley en de plek waar de originele Joshua Tree van het gelijknamige U2 album ligt (boom is overleden inmiddels) naar de Alabama Hills in Lone Pine en dan naar onze Airbnb in Bishop.

Dan naar Yosemite NP via de mooie Tioga pass en 's avonds naar ons hotel in Oakdale.

Vervolgens 's morgens meteen 2 uur rijden naar San Fransisco om daar Pier 39 te zien , over de Golden Gate Bridge rijden, China Town bezoeken en Lombard Street. En misschien nog meer afhankelijk van de tijd. 's Avonds naar Foster rijden om te overnachten, dit is onze laatste overnachting en dit hotel heeft een shuttledienst naar het vliegveld/verhuurmaatschappij.

Om 18.15 vliegen we terug, dus we kunnen nog iets ondernemen smorgens, of gewoon relaxen.

gerrie

Ben zeer benieuwd naar jullie reis